Navigatie

Vraag & antwoord

Help! Ik ben de spelregels van Escape! kwijt...

Via deze link kunt u de spelregels van het kaartspel Escape! downloaden.

Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat u wilt kopen.
Klik op 'Bestellen'. Het artikel verschijnt nu in het winkelwagentje.
Klik op 'Ga naar de winkelmand'.
Wilt u verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in het winkelmandje liggen.

In de omgeving van uw winkelmandje kunt u nagaan of alle producten naar wens zijn.
Selecteer de gewenste betaalmethode. Geef vervolgens aan naar welk land de bestelling moet worden verstuurd. U heeft dan mogelijkheid om een eventuele kortingscode in te vullen. Als u klaar bent met bestellen, dan klikt u op "bestelling afronden".

Vervolgens heeft u de mogelijkheid om af te rekenen zonder account of met account. Heeft u reeds een account, dan kunt u meteen inloggen. Als u nieuw bent kunt u er hier ook voor kiezen om een account aan te maken, wat een volgende bestelling bespoedigd.

Na het invullen van uw gegevens komt u op de betaalpagina. Als u alle stappen succesvol heeft doorlopen is uw bestelling geplaatst en krijgt u hiervan via de mail een bevestiging.

Wat zijn de betaalmethoden?

U kunt in onze webshop betalen met iDeal, PayPal, Mastercard of Visa. Ook zijn overboekingen mogelijk. Alle betaalmethoden zijn voor u kosteloos.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van het aantal producten en het gewicht. De totale verzendkosten worden weergegeven in het winkelwagentje. Bij bestellingen van €40 of meer betaalt u geen verzendkosten.

Ik heb een kortingscode, hoe werkt dat?

Een kortingscode kan ter promotie of door Bloom Games met een specifieke reden, zijn gegeven.
Deze code geeft recht op een bepaald percentage op uw gehele bestelling.
Een code is meerdere keren te gebruiken. Soms is de looptijd van een bepaalde code gelimiteerd.

Als u alle producten, die u wilt hebben, heeft toegevoegd aan uw winkelwagentje, dan gaat u naar "winkelwagen". Hier staat een alinea met "kortingscode". Hier vult u de code in. Klik op 'bereken korting'. Hierna zal de betreffende korting op alle producten worden gegeven.

Wat zijn de levertijden?

Heeft u op werkdagen voor 16:00 uur besteld dan worden deze dezelfde dag verzonden.
Bestelt u in het weekend, na vrijdag 16:00, dan worden deze op maandag verzonden.
De bezorging door PostNL is van dinsdag tot en met zaterdag.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bestelling kunt u annuleren zodra deze nog niet is verzonden.
Stuur een e-mail naar Bloom Games. Vermeld hierin het bestelnummer en dat u de bestelling wilt annuleren.
U ontvangt van ons de bevestiging dat uw bestelling is geannuleerd.

Kan ik mijn producten retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Bloom Games geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via ons mailadres. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Is er een modelformulier waarmee ik van mijn aankoop kan afzien?

Sinds 1 juni 2014 is er naar aanleiding van de Europese Richtlijn, met betrekking tot de consumentkoop, een modelformulier opgesteld. Deze is hieronder te vinden.
Kopieer deze en plak dit in een tekst editor om deze aan te passen.

--------------
Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

- Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*

- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

- [Naam consumenten(en)]
- [Adres consument(en)]
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Ik heb een klacht, wat nu?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of producten zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om je klacht aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Bloom Games zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat zijn de bedrijfsgegevens van Bloom Games?

KvK van Groningen 62941240.
BTW-nummer: NL061329095B01
IBAN: NL79INGB0006787143

Adresgegevens webshop: Kick Smitweg 37, 2031 VM Haarlem (geen bezoekadres). Telefoon 023 576 82 07 (van maandag t/m vrijdag tussen 10 en 17 uur).

 

 

 

 

 

© 2016 - 2017 Bloom Games | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.