Navigatie

Retour of ruilen

Retour

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Bloom Games geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@bloomgames.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is." 

Wil je dus een artikel retour sturen of brengen, Stuur het product altijd gefrankeerd retour, ongefrankeerde retouren worden door de post niet bij ons bezorgd. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening. 

Let op: Wanneer je een retour frankeert met postzegels, krijg je geen verzendbewijs. Bloom Games kan in dergelijke gevallen geen aansprakelijkheid accepteren voor het zoek raken van pakketten. Ons advies is het pakket altijd te frankeren met een pakketzegel. Bewaar het ontvangstbewijs goed. Het kan van pas komen bij het traceren van het pakket. 

U zorgt ervoor dat het artikel in de originele verpakking zit. Alle labels en kaatjes aan het artikel zitten, je altijd een doos of enveloppe om het artikel doet, je duidelijk het adres van Bloom Games klantenservice vermeldt. Zorg ervoor dat de retourbrief met je adresgegevens, bankrekening- en het ordernummer en het artikel vermeld. Dit kun je doen door een retour formulier aan te vragen bij klantenservice@bloomgames.nl

Een artikel omruilen

Indien je een artikel wilt omruilen, kun je dit aangeven in een brief. Vul het product waarvoor je je geretourneerde artikel wilt omruilen. Je hoeft geen nieuwe bestelling te plaatsen. Wij berekenen niet opnieuw verzendkosten voor het versturen van het nieuwe artikel. Houd er rekening mee dat het artikel pas wordt omgeruild als het geretourneerde artikel bij ons binnen is. Wanneer het artikel dat gevraagd wordt niet meer op voorraad is, zullen wij het bedrag op uw rekening terugstorten. 

Indien de retour niet volgens bovenstaande regels is aangeleverd, kan deze niet in behandeling genomen worden. 

Bloom Games
t.a.v. Klantenservice
Kick Smitweg 37
2031 VM Haarlem

 

 

© 2016 - 2017 Bloom Games | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.